reklama

mami, mami

O 20 minút odíde. Ja musím vyplniť tento perex aspoň 120 znakmi, aj keď nemám chuť vravieť. Vypĺňam ich per rex SME, per ex a preto, že niekto často perie nevlastné písmeno X.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čo ja tuším o živote?

Môj študentský svet je len: hŕbou vyhasnutých žiaroviek,

ktoré skladujem, veriac v recykláciu, mykot

očných spojiviek, bezsennosť z nudy

a veľa veľa kníh.


Neviem, prečo sa ma stále dookola a odokola pýtaš tvoje večné oválne: "ČO

máš z tých kníh, ktoré čítaš

po nociach?

Čo máš z nich?

Čo máš z tých kníh?

Otcove fiktívne alimenty a moje upodozrievanie,

prelamované ťarchavým, visiacim zo striech tých kapitalisticko-komunistických fabrík

- musíš sa učiť, nemôžeš skončiť tak

tak ako skončili sme my!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Čas sa ti kráti.

Hodiny tiktakom robia trikráttrikráttri.

Kiežby ma tak nekántril pohľad na teba,

ty postmoderná Mamka Pôstková

s módou Lady Karneval.

Viem, prečo kričíš,

tuším kto ťa nepotešil

a mám aj trošku šajnu kto ťa nahneval.

Berieš si kabát a v zlých kruhoch hľadáš lásku,

lebo nám vravíš, že už je čas, aby si bola šťastná...

Máš ešte štyri minúty, to je dva krát dva.

A ja ťa napomínam, ako mňa tvoja matka,

že si hlučná, že ti vychladne káva, odíde auto, že to, čo dávaš,

je mi málo, je nám málo.

Odriekam si môj máloruženec

a zatiaľ kváziocko spí.

Mami...

Mami...

Mami!?

Kedy pochopíš tie hlúpe schody srdcervúcich songov,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

od ktorých sladkosti ti vypadajú aj neosadené plomby?

A s tebou to vraj nehne.

Už čakáš pred bránou,

dnes s tým nič nespravím.

Tak to, ako kričíš,

Pravdutušiaca,

- takto:

tak to radeji nehme...

Domi Zúborová

Domi Zúborová

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iba mnou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu